This is what I'm made of

Avslutade kvällen igår på bästa sätt hemma hos Robert med inför ESC och en del skratt, kanon!
Föreläsningen på förmiddagen idag, en av de intressantaste föreläsningarna på ett bra tag ( föreläsningen med modevisningen, sportreferatet och liknande räknar jag inte riktigt som en föreläsning även om jag lärde mig en del på det dem pratade om), vissa föreläsningarna har den kraften att de kan fånga studenterna och få dem att faktiskt lyssna och reflektera under tiden som de sitter där, all eloge till dem!
Fixar faddersittningsbiljett idag också till den 25, var ett par månader sen man var på sittning så det känns kul, dax nu faktiskt :) faddersittning blir nog himla bra skulle jag tro! Att dessutom ha två vänner som fyller år den 25 gör allting så himla mkt roligare, blir såå himla bra och kul :)

Nu har jag precis städat klart min skitiga lägenhet, har dessutom hunnit med att tvätta ett antal maskiner tvätt idag. Effektiv kan man vara om man slutar runt 12. (y)  Ikväll ska jag vara halvtjejig och göra ansiktsmask och spendera kvällen i min badrock, himla skönt om man frågar mig. Var ett bra tag sen! Ska börja på en ny bok också är tanken, läste ut eld i söndagskväll. MKT BRA BOK! Ser framemot sista delen som kommer om cirkus ett år :)
Imorgon ska jag äntligen få klippa mig och sen drar jag hem till Sabine och förfestar med fina vänner och kör en kväll på kåren i glada vänners sällskap!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0