Tell the world I'm coming home

Robert kom och pratade en stund igår, så himla skönt och priceless att det går så spontant när han bor på dalvik nu.. Har fortfarande svårt att fatta det ibland trots att det gått flera veckor.
Tåg till Växjö igår med Simon, att stanna i gemla och vänta på mötande tåg gav nostalgikänslor så det hette duga, saknar att bo där ibland : bo granne med Simon, ha tillgång till Johanna och Carro jämt, fina dagar :) synd att man inte riktigt uppskattar det förrän det är borta..

pusslade igår hos mammi, fint tidsfördriv. Bara sitta jämte varandra och pussla, så simpelt!
Nyvaken nu och ska hoppa in i duschen, idag blandar jag mammas fina vänner som jag gillar med pussel, bok, träffa fina saknade Tove över en lunch/fika och sen Hockey ikväll! :)))) att träffa saknade Tove Kommer bli magiskt, att inte ha träffat henne sen oktober-november är alldeles för lång tid när man alltid träffades innan jag flyttade och sen alltid när jag kom hem.

Nu dusch och frukost!

PUSS
Att träffa ro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0