Sommarregn

Haft en sån där lugn och skön söndag med trevligt prat hemma hos Robert, 1 timmes promenad och prat med Lejlis, en god middag och pluggat klart inför morgondagens uppgift och diskussion i skolan. Effektivitet blandad med nöje, perfekt! :)  Skönt att träffa Lejlis idag, det har blivit lite för sällan nu på sista tiden pga omständigheter som har varit och sådär men allt går att ändra på och den timmen idag var precis vad som saknades den här veckan. Att dessutom få regnstänk på sig när man var ute och gick i tjocktröja gör att man känner att sommaren är på g då det var sommarregn som föll, älskar regn men sommarregn är ngt särskilt :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sjunga lite innan mästarnas mästare!  Var ett par dagar sen om inte ett par veckor sen jag sjöng, känner att jag tappat det i Jönköping lite. Det enda jag tappat på det här stället egentligen.. så nu jäklar!   Skola 9-14.30 imorgon.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0