perfekt dag

Städade innan jag drog hem till Robert igår för ESC-semifinal 2! Jag tror inte att det har undgått ngn att Loreen gick vidare igår vilket är helt jäkla awesome :D nervositeten hos mig, Robert, Jocke och Rasmus igår var sjuuuk, alla satt som på nålar under hennes framträdande och under röstningen.  Alla satt och rös under hennes uppträdande, insane!  sen drog vi till max efter 12 då csn kommit.

Dagen idag kommer bli heelt perfekt, jag har sovit ut idag och om ett par timmar drar man till hälsoparken för förfest i detta underbara väder för att sedan dra på faddersittning och sedan massa dans på kååren :) åh vad allt är perfekt i mitt liv just nu!   Idag finns det bara ett alternativ ; BARA KÖÖÖÖÖR!  När det gäller precis allting :) ingen tvekan, ingen ånger bara köööör!
Dessutom har man ju två vänner som fyller år idag, fina Pohl fyller 23 och kära Robert fyller 21 :) det gör allting ännu mera awesome!  Robert fick sin födelsedagspresent av mig igår då jag kände att tiden inte räcker till idag.  Pohl ska få sin i alkoholförtäring ikväll sen. (y)  Att spendera dagen idag på sittning, i solen och med världens finaste vänner är bara hur bra som helst, hmmmmm :)

Nu blir det maaat

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0