när jag går ner

Bra dag igår, blev av med mitt slitna hår och ngn cm till. Gött :)
Förfest hos Sabine sen innan kåren där jag mest hängde runt med Simon och Viktor faktiskt. Trevligt att kunna göra det också :) fick för en gångsskull vara ensam på dansgolvet med Rasmus en stund, också en upplevelse. Det händer aldrig!  Pontare hanns med också, awesome :)
Buss hem vid halv 1, min säng var alldeles för skön imorse för att gå på föreläsning kl 9. Hade gärna gått då jag gillar den föreläsaren men kroppen ville inte.
Vid 3 åker jag hem till Växjö och stannar där till söndageftermiddag, skönt att komma hem lite och träffa mina vänner, mamma och pappa :)   Sällskap på tåget är himla välkommet också!

Nu blir det lunch!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0