mållös

Herregud.. vad händer igår egentligen!? Det är en sån sjuk känsla att Sverige vann ESC. Jag är helt tom på ord på ett sätt samtidigt som det finns så många adjektiv du kan använda så det är bara sjukt!
Att ha gått och tänkt sen i mars att " Vinner Loreen, då drar vi till Stockholm, drar med oss den galna Robert och bara kööör och är med om ngt helt unikt" och lite halvt om halvt på skämt trott att hon skulle vinna. OCH SÅ GÖR HON DET!!! Helt sinnessjukt..    Jag rös precis som alla ggr jag hör den låten innan hon ens kommer till första refrängen, det var så satans bra och alla satt som på nålar hemma hos Robert och euforin bara sprutade!
Det är väldigt komiskt också att jag för nästan exakt 1 år sen myntade uttrycket eufori och fick oss alla i Jönköping att frekvent använda det.. DÅ skrattade dem åt mig och tyckte det var ett konstigt ord, NU är ordet euforisk och eufori på hela Sveriges och hela Europas läppar, det är rätt sjukt och lite halvhäftigt faktiskt! åååh denna glädje :D  Man är lite halvt om halvt förlamad och har inte riktigt fattat det än, det bästa var nog ändå Roberts reaktion, gå från glädje till den där känslan av att " det här kan inte ha hänt" till glädje igen till helt avtrubbad och det där leendet som leker i mungipan, priceless!

Hade en Sanne som kom hem till mig igår och efter en snabb pratstund drog vi hem till Robert och myste med han, Rasmus och Jocke. Finalen gick igång och nervositeten var ett faktum, halv 1 drog Jocke och Rasmus hem och Sannis vid 1-snåret.  Som vanligt var nattveteranerna kvar och pratade om det ena än det andra och fjantade runt en massa, " Tooji och Tutti för Nååje"! Jag dör.   finaste vän, du är viktig för mig.
Halv 6 imorse var jag hemma och sov ett par timmar, den här helgen har det inte blivit mkt sömn alls och det känns i kroppen kan jag lova men det har det lätt varit värt! :)  jag har haft en av de bästa helgerna på länge och veckorna med för den delen med massa ESC, massa sol, mys vid Rocksjön, faddersittning med en väldans gött gäng faddrar och vänner! som jag ser framemot en inspark tillsammans med dem :)  och sen lång natt hos Robert efter kåren och sen ESC-vinst och lång natt i natt igen hos Robert!  P E R F E K T!

Idag blir det att läsa ut ett kompendie och sen bara chilla i solen hela dagen medans tvättmaskinerna jobbar, idag är en sån där lugn och skön dag vilket jag gillar väldigt mkt! Gött att inte börja förräns 1 imorgon också :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0