KMÖ

Fin kväll hemma hos fina Bolle igår med 2 filmer och mat. himla bra!
Idag var kursstart i Kulturmöten - KMÖ. Känns som att det kan bli bra. Har även bokat klipptid idag, ÄNTLIGEN! Så på onsdag får jag äntligen klippa bort mitt slitna hår och få håret lite sommarfint. :) kanon!  Då slipper man fixa håret på kvällen också innan kåren för det gör ju frisören, KATSCHING :D
Har en del att tänka på annars och liknande, både bra och dåliga saker men så är det emellanåt. Jag är glad ändå dock :)
Imorgon är det skola 9-12 och sen ska jag hem och städa och tvätta och ha mig, min lägenhet är ganska skitig faktiskt. Och i helgen åker jag hem till växjö!

PUSS

saaaao, bjuder på ett par bilder från kolmården, kommer mer allt eftersom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0