källsortering

somnade som en jädra sten strax efter 10 igår.. efter 37 vakna timmar kastade jag tillslut in handduken. Var en alldeles för lång dag. Minigolf igår iaf med grabbsen, kom sist men är lika glad för det. :) minigolf är mysigt.
Idag var det sista momentet i miljökursen med redovisning på grupparbetet om källsortering, skönt att ha det gjort känner jag!  Efter det var det lunch med leverans på Jensens och helgen var kommen, Robert fick sin långlevade vinst och köttet satt där det skulle, det är ngt särskilt med kött asså!
Skönt att sluta tidigt för att sedan kunna åka hem och spela kort och cluedo och hänga med grabbsen, precis vad jag behövde känner jag efter två trötta och knasiga dagar!

Ikväll är det premiärmatchen i hockeyvm för Sverige, får se om jag drar bort till Jocke och glor den eller om jag kollar hemma, hade varit skönt med egentid på ett sätt. Nu står potatisgratängen i ugnen, god fredagsmiddag med kyckling (y)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0