Hafa badrum

Bra dag igår med solning, plugg och tvätt.
Idag har det varit föreläsning, sovit lite smådåligt inatt också då det är så satans varmt på nätterna trots att man har öppet hela dagarna.. får väll börja ha öppet på nätterna också antar jag!
Har sen jag kommit hem pluggat en smula då vädret blev sämre på eftermiddag och sen mest ätit och fixat matlåda tills imorgon.

Hittade ett gammalt klipp på youtube idag från gymnasietiden, på Hafa badrum. Herregud vad det här är katschy och allmänt underhållande på alla sätt som går! Kommer ihåg när jag, Simone, Alexandra och Sofia gick runt och sjöng på den här hela tiden och retade gallfeber på resten av folket i NV07D. Fina minnen :)  så har haft den på huvudet igen.. lyckats förtränga den i 2,5-3 år men det räckte med den enda lyssningen för att den skulle sätta sig igen, sjukt!  Dessa killar vann dessutom badrummet sen, helt klart värt. :)

Nu ska jag in i mitt badrum och duscha, så här får ni klippet att underhålla er med! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0