fadderutbildning

Fadderutbildning 13-17 idag med en lång men väldigt hilarious och nyttig föreläsning om alkohol. Vi fick dessutom göra enskilda tester för att se för oss själva hur vi låg till vad gäller promille sist vi drack och våra vanor. Man blir lite mörkrädd ibland, särskilt när man ser vilken promillehalt jag låg på jämt fördelat över kvällen i onsdags och dessutom över mina vanor normalt, hurvida man ligger i riskzon eller ej.  Herregud.. ibland undrar jag hur man tänker när man väl bara drar igång faktiskt :p   Föreläsaren var väldigt bra dock och blandade humor med allvar, sånt gillas starkt för man fattar ändå budskapet!

Så om ett par månader är det inspark och då bara kööör vi!  Kände tagget och pirret i magen :) prestationsångesten kickade igång också men det är bra med det också faktiskt!  är väldigt taggad på inspark känner jag och med allting som det innebär, treat the good with the bad so to speak.

när det trasslar i huvudet, just go with flow, shut down and smile


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0