Angels

Konstiga drömmar inatt om The phantom of the opera, om wienervals och om att min sängs är lika mjuk som när man badar i en pool.. eeeh jaaaa.  Mina drömmar blir konstiga och konstigare med åren, så är det bara. om det nu går ;)   Lite frustrerande att veta vad drömmarna vill säga också och det gillar jag inte alls!
Skola 8-11 och sen hem för lunch innan Robert och Rasmus kom hit för att spela kort, jag vinner fan ingenting.. jag börjar bli så pass frusterad att jag kan börja lipa snart om det inte händer.. tråkigt att de har vunnit 2 turneringar var och jag ingenting och att jag inte ens kan vinna spelomgångar. Knasigt!   Haft vääärldens sjukaste konversation med Tove på fb-chatten också, asså den tjejen får mig att skratta så det är inte klokt och skämmas lite på samma gång. Knasboll!

Tvätten är i tvättstugan och tvättas och jag ska laga lite mat. Skönt att börja 13 imorgon, sweet success!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0