1 maj

Hade en bra dag igår sen, lyckades skaka av mig all växjösaknad på min 1 timmes långa promenad. En promenad som jag gjorde själv för första gången sen jag flyttade till Dalvik för snart ett år sen, har inte velat eller haft lust att gå själv och efter igår så frågar jag mig varför? Det är ju bland det skönaste som finns!  Trots att jag gick vilse så var jag lugn hela tiden och bara fortsatte gå och litade på känslan, bara gick utan att tänka, så himla skönt!
Sen blev det krocket och grillning med Jönköpings 3 finaste grabbar, mysigt!

Har idag ägnat tiden till att läsa eld, plocka ihop grejer inför grupparbetet imorgon och bara njutit av det fina vädret.
Imorgon blir det grupparbete efter 7 dagars ledighet, känns faktiskt himla bra att göra ngt riktigt igen :)
imorgonkväll blir det kåren som vanligt efter förfest hos Jockepockesmocke eller invigning av Hälsoparken för 2012. Den som lever för se :)

Bilder från kolmården kommer innan veckan är slut, promise!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0