uppsatser

Har suttit med uppsatser halva dagen idag och är låååångt ifrån färdig. Tur att man hade sällskap av Carro på sms, det gjorde att tiden gick snabbare. :) haft sista lektionen med en av klasserna idag, tror de tyckte vissa av mina frågor var lite konstiga men jag försökte bara få igång till diskussion. De har studiedag på onsdag nästa vecka så har bara haft 2 lektioner med dem.
Imorgon blir det uppsatser heeeela dagen, fick ta ledigt från stödundervisningen imorgon då jag tycker att missa en vecka gör ingen så istället ska jag sitta i skolan och rätta uppsatser, effektiv tid!
Annars? Jooo jag mår bra, sover extremt mkt om nätterna men det känns fortfarande inte som tillräckligt. har ca 100 sidor kvar i första Hungerspelsboken, spännande! Läsa ut ikväll? Inte omöjligt. :) njuter av massa tända ljus för stunden och försöker värma upp min lägenhet en grad eller två till.

Nu ska jag ringa Robert och tjöta en stund! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0