två till priset av en

Lagade en awesome köttgryta innan Robert och Rasmus kom och spelade kort igår, ibland är jag awesome på matlagning!
Hungerspelen bio igår också, himla bra film! 4 av 5 utan tvekan. Klart det finns vissa sekvenser som kunde varit annorlunda men så är det ju alltid när man läst en bok innan. Men den var bra :) Ögongodis är ju inte fy skam det heller!  Längesen man var på bio och att ha två grabbar med sig är ju inte fy skam, fick 2 till priset av 1 ;)

Åkte sen hem och grannen över korridoren hade väärldens fest, helvete vad högt han spelade. Tack och lov hade jag inte föreläsning idag, hade jag haft det så hade han fått veta att han levde ;) men jag kände mig snäll igår.
Somnade så himla gott inatt efter många vakna timmar.
Det första på dagordningen idag är att packa, åker till Växjö över helgen om 6 timmar och jag har inte packat än. Finns inte så mkt att packa iochförsig men vill ha det överstökat. Ska försöka ta itu med lite uppgifter innan dess också.
Så en helg i Växjö fredag-måndag blir det för första gången på länge, känner att jag behöver det. Träffa lite släkt, träffa lite vänner, pussa på min mamma, köra bil och få en liten paus och miljöombyte. :)  Får Rasmus som sällskap på bussen på vägen ner, sköööönt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0