trött as hell

Haft en dag då jag köttat ca 13 uppsatser, sjukt! Dessutom hade jag en givande diskussion om fb på lunchen. Sen lyssna på elever som diskuterade lika-behandlingsplanen.   Är nu klar med ena klassens uppsatser och jag är så satans trött så jag tror att jag ska stupa på fläcken, har ont i kroppen också. VILL INTE FÅ INFLUENSA! Haft influensa en enda gång i mitt liv och det var hemskt, bara grät för att kroppen gjorde så himla ont. Har fått en konstig hosta som känns i lungorna. Perfekt tajming, verkligen..

Nåja :) har iaf städat idag så nu är det rent och fint till Johanna och Carro kommer imorgon :) så excited!
Ikväll ska jag somna tidigt, sov 10 timmar inatt men är så satans trött pga alla uppsatser. söööömn :) behöver sömnen inför helgen också, har en känsla av att jag inte kommer sova så mkt i helgen ;p haha.
Läsa ut Hungerspelen bok 1 ikväll, jajamen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0