Syndafloden

Hade världens bästa dag igår med Johanna och Carro :) efter att jag mött upp dem så styrde vi kosan mot systemet och hem till mig sen för iordning fix innan folket kom. Vi drog till kåren och festade loss. awesome! Kvällen avslutades sedan på mc donalds. Jag tappade dock rösten igår.. hade så sjukt ont i halsen och var typ halvsjuk så tillslut klarade min hals att bara pipa.. vilket många hade roligt åt och vissa fick tolka för andra ;) kul att man kan underhålla ngn.  Tillslut fick Rasmus säga åt mig att hålla käften på riktigt, ngt som jag inte ville men jag antar att det var dax och bra i det långa loppet!

Idag var vi uppe med tuppen för att köpa frallor, städa undan, möta upp bästavännen, åka till a6 och handla mer alkohol och äta på ikea. Jag har inte haft ngn matlust på hela dagen ( dock har jag ätit ) och jag har aldrig haft så pass ont i halsen, jag har aldrig haft en sån här röst innan, det är nästan skrattretande och pinsamt nu. Dessutom typ " spyr" jag upp en massa äckliga slembollar.. jag vet, fräscht!  Men det är sant.. väldigt läskigt.  Går just på en kur av hostmedicin, tee, acetysystin, halstabletter och alvedon. Det går omlott hela tiden, ska lägga till alkohol i den ekvationen sen cokså och det skrämmer mig men det är bara syndaflod en gång om året så det kan jag ta känner jag även om det kan sluta illa.. men Johanna har lovat att vara snäll mot mig ;)    Johanna, Carro och Joakim har fjantat runt hela eftermiddagen medans jag har pendlat mellan sängen och badrummet.. så kul helg har jag. Karma´s a bitch antar jag.. :p

Nu ska jag fixa mitt hår, kurera mig lite till och sen kommer Jocke, Rasmus, Robert och Lejla hit och kolla melodifestival. De andra är hos Simon tillsammans med fler folk, vi är 2 läger idag men det gör mig inte så mkt för vi ses ändå på kåren allihopa sen (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0