sjukstuga

Världens sämsta dag igår.. kunde inte göra ngt på hela dagen mer än att ligga i soffan och snora, hosta, försöka andas och frysa. Som om inte det är nog så börjar öronen lite smått få ont och kroppen, jag har svårt att andas och ont i lungorna och har hostat sönder halsen så hostar blod..  åh vilken jäkla tajming. Vill INTE göra om vfu-dagar, hinner inte och har verkligen ingen lust.
Idag vill jag inte, jag har verkligen aldrig mått såhär.. det här är nästan värre än migrän.
jag måste verkligen gjort ngt verkligen fel för att åkt på detta.  JIPPIE!

När man vill men inte kan hosta för att det gör för ont.. I'm feeling great, I'm feeling awesome..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0