rutiner

Det här med rutiner är lite läskigt ibland, har haft som rutin i ett par veckor nu att läsa i snitt 2 timmar innan jag somnar och nu har jag inte gjort det på 2 dagar vilket har lett till att jag saknar att läsa..är knäpp på det sättet antar jag. Har böcker att läsa men har inte haft tid. Hade besök igår och idag har jag haft krupp på databaser och examinationsuppgiften och stresspratat i telefon med Sanne. Blev tillslut så uppstirrad och förtvivlad av databasen att jag ringde till Robert för att höra hans röst och få spy ut mej och nojja över uppgiften :p haha. Hjälpte en aning iaf med tanke på att jag nu har börjat släppa på min planering och självkontroll och strukturerat upp uppgiften och börjat skriva ner tankar, ideer och var i böckerna jag hittar referenser för påståenden och tankar.  Bra Sara!

Rutiner är viktigt i mitt liv, därför ska jag försöööka vara klar innan halv 12 och sen får läsa en liten stund innan jag somnar. Behöver inte vara på praktiken förrän halv 12 imorgon för gratis lunch så tänker faktiskt ta sovmorgon imorgon så jag sparar på energin till torsdag och fredag då jag ska spendera 90% av dagarna till skrivandet av exminationsuppgiften.  Känner hur ögonen börjar gå i kors på mig nu som varit uppe sen 8 med seminarium, rättande av legender, nojjande och exminationsuppgift. Kanske dax att ge sig för ikväll?  Njaaae.. som gammal naturelev och veteran snart på högskolan så har man en knapp som man trycker på som gör att man går på automatik och kan klara låånga dagar, många bollar i luften och många krävande tankar och uppgifter innan man ger sig själv tillåtelse till nedvarvning och sömn!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0