Ready set go

Läste ut Hungerspelen bok 2 igår, låg och läste i 3,5 timme, sjukt ju!  Började dessutom på bok 3 också, får se hur serien slutar, nyfiken :)
Idag var det sökinfo på biblioteket, nyttig info tycker jag som man kommer ha användning av så bara att tacka och ta emot!
Sen har jag haft besök av Jockepockesmocke som fyller 22 år idag, grattis på honom :) så presenten överlämnades från mig, Robert och Rasmus och sen hjälpte han mig att hitta hur man ser hur mkt skatteåterbäring man kommer få, stämmer siffrorna för mig så kommer jag att bli väldigt rik innan sommaren! Det gör mig väldigt glad och det känns bra dessutom för jag behöver dem om jag ska åka på roadtrips hit och dit som jag hoppas på :)

Har läst ut boken till seminariet imorgon och korrigerat en praktikuppgift, så resten av kvällen är jag ledig :) Läsa och sen tvtisdag. Idag har smaken och lukten kommit tillbaka till viss del vilket är awesome.
Imorgon blir det seminarie mellan 13-16 och sen direkt hem för iordningfix innan födelsedagsfest längre bort i korridoren hos Jockepockesmocke och sen drar vi till kåren. Ska blåsa ur det sista av min förkylning med hjälp av alkohol och dans, känns som den bästa lösningen just nu! Dock hålls käften fortfarande stängd så långt det går, det känns bra faktiskt att vara lite tyst för en gångsskull ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0