praktiken

Hade idag min sista dag på praktiken, att få sitta individuellt med alla elever och ge dem beröm och ge dem förslag på förbättring var en extremt härlig upplevelse och vissa elever gav mig sån otrolig energikick! Elever som uppskattar att man finns, tar in det man säger, som skämtar med en, som frågar hur man mår och som imponerar så otroligt mkt med sina legender. :) åååh jag går världens bästa utbildning!

Nu är jag hemma och har lyckats hitta två förslag på artiklar till examinationsuppgiften vilket var mitt mål med idag, ÄNTLIGEN funkar eric-databasen igen. HALLELUJA!
Dax för käk och sen fixa iordning mej innan förfest längre ner i korridoren hos Jockepockesmocke, tror jag behöver det för att rensa huvudet och slippa tänka på uppgiften. Har trots allt måååånga timmar kvar på mig.
Pausen känns ganska given när man drömmer mardrömmar om Hungerspelen och examinationsuppgiften i samma mardröm xD herregud.. då har det gått för långt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0