nedräkning

Bra dag igår med lektion på eftermiddag, har fått in ca 20 uppsatser igår och 8 till idag.. har att göra en del resten av veckan med andra ord! Det ska gå bra. :) har ju duktiga elever så det går rätt fort att bedöma ändå, redan gjort 3 idag på eftermiddagen. 
Sov konstigt i natt, vaknade 2 ggr och var ASPIGG, och då menar jag verkligen aspigg. What's up with that liksom? Somnade ju om iaf..
Lektion idag på förmiddagen då eleverna började lära känna mig lite mer, svarade på deras frågor om hur gammal jag är, var jag bor och gillar att göra på fritiden. Jag och 2 elever hade en väldigt givande diskussion. Fick ett gott skratt åt en mössa också, kunde inte hålla mig!  Förvånade eleverna blev av att höra mig helt plötsligt brista ut iskratt och inte kunna sluta. :p kul för dem.

Precis ätit middag, mätt och glad. :) nedräkningen har börjat i mitt huvud inför fredag, kommer bli så himla satans roligt och jag är taggad och peppad till tusen. leverans utlovas i helgen, BIG TIME! :D  euforin kommer spruta som vanligt, kåren för första gången på 3 veckor och dessutom växjöfolk över helgen blandat med världens finaste jönköpingsbor, kan det bli bättre? Tror faktiskt inte det. :)   Så på fredag går jag hem tidigt från praktiken för att hämta Johanna och Carro vid tåget och sen fortsätter helgen från det med en maaaassa prat, skratt, alkohol, dans, nya bekantskaper, gamla bekantskaper och en massa spontantitet och eufor på vägen. AWESOOOOOME

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0