när vindarna viskar mitt namn

En helt otroligt bra kväll igår, födelsedagsfirande för finaste Jocke med pannkakstårta, dricka, massa bilder, partyhattar sång, musik, skratt och prat med människor man inte träffat på ett litet tag, himla bra måste jag säga!
Vi drog sedan vidare till kåren och dansade runt, drack lite drinkar, spelade in videoklipp, tog bilder och så i mängder och samtal som vanligt. Åh vad glad jag blir att jag har så fina vänner :) känna att man duger och att man är ngn i deras sällskap, guldvärt!

Kl halv 1 drog jag och de 3 grabbarna hemåt, vi dumpade Rasmus och hade sedan fint snack i korridoren som vanligt. Jag och Robert fortsatte sedan att samtala om en del intressanta saker hemma hos mig, komiskt att vissa saker togs upp under dagens föreläsning, lite läskigt och hilarious! haha.  Gillar Roberts och mina samtal förövrigt, är så himla skönt att kunna prata om saker som man inte gör med folk annars och att man känner att man kan säga och fråga vad man vill :) (y)
Somnade utslagna vid 4 imorse för att gå upp igen kl 8 för föreläsning, sover så himla tryggt med ngn annan i lägenheten. Inatt var första natten på ett tag då jag verkligen kunnat andas utan problem, awesome! Min förkylning utrotades dessutom en hel del igår, Morgan gör susen! Drömde en del drömmar om fina Bastian också, gud vad jag saknar honom idag när vädret är så otroligt härligt. Dem somrarna är bara allmänt awesome. Fina fina fina hollandskille!

Stekte i solen på lunchen idag med intressanta diskussioner, härligt! Känns verkligen att våren är påväg, gillas starkt :)  Nu ska jag mest bara göra köttgryta idag med matlådor och grejer och ta mig en efterlängtad dusch. Ikväll blir det efterlängtade bion Hungerspelen med mina grabbar, varför gå på bio med en grabb när man kan ta två? ;) haha.   Hoppas den är lika bra som boken!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0