klaaar

Har äntligen lämnat in hemtenta, lättnaden är ganska så total och hela kroppen slappnar bara av. Jag är fortfarande helt slut i hela kroppen efter all press igår och efter allt skrivande men det löser la sig framåt kvällen hoppas jag.
Trots att jag inte är helt nöjd med det jag har skrivit och lämnat in så är det det bästa jag kunde göra på den tiden jag gav mig själv och det jag hade att jobba med så jag får nog ändå vara nöjd med omständigheterna.

Hade sällskap till skolan också med Jockepockesmocke, åh vad jag gillar att prata med honom! Man stannar i nuet på ngt sätt med honom och pratar inte om det som varit utan det som är och möjligtvis ett antal månader framåt men inte allt för långt. Han är så naturlig och det är skönt att man varken pratar sönder ett samtal eller att det blir jobbigt och trögt. :)

Ikväll ska jag umgås med Lejlis, dricka tee och se en film och lite sådär. Var ett väääldigt bra tag sen sist så det var lite dax nu! Trevligt trevligt :)
nu blir det mest bara vila och äta innan dess.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0