keep holding on

Har lyckats sova inatt utan att ligga och hosta sönder, otroligt skönt!  Kroppen mår därför bättre idag och känner sig bättre utvilad och har sakta men säkert slutat att hosta.
Kände mig ganska rejält ensam igår, gör alltid det när jag är sjuk men igår var nästan löjligt. Hade kunnat nöja mig med nästan vem som helst nara jag hade haft ngn att prata med, att prata i telefon igår var fortfarande inte ultimat då min röst är som den är.

Idag mår jag iaf mkt bättre och börjar återgå till det normala. Imorgon ska jag till praktiken en stund efter lunch och hämta grejer och sådär, känner mig tillräckligt kry för det faktiskt!  Annars är allt lugnt, helgen blir lugn den också och mest försöka få ur sista sjukdomen. Nästa helg åker jag hem till Växjö, kolla mammas nya lägenhet, köra bil, träffa morfäräldrar och så vidare. :) perfekt!  Bio nästa vecka också, katsching!
Nu ska jag ta och laga lite mat, är saaaatans hungrig. Har gått ner ett par kilon nu när jag varit sjuk. Positivt icohförsig men det gör att nu idag när jag är bättre är jag satans hungrig. :p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0