Hungerspelen

Hade världens lugnaste kväll igår och bara mös ensam med massa bokläsning och och film.  Somnade heelt utslagen vid 11, extremt tidigt för en eftermiddag men var så satans trött.   Avslutade en bok igår och började på Hungerspelen :) ska bli intressant och spännande och se hur den är. Läst 3 kapitel hittills och den verkar hyfsad iaf. är ju en triologi så hoppas på det bästa.
Sov i 12 timmar inatt och det var precis vad kroppen behövde för jag var helt utvilad när jag vaknade och steg upp av mig själv utan alarm. hur bra?
Idag väntar en tripp till A6, ska följa med Rasmus och kolla på grill. Så i eftermiddag/kväll blir det grillning och mys med Rasmus och Robert som varenda lördag ;)  Sannis joinar oss nog också och spelar lite spel med oss. Toppen! (y)
Nu måste jag göra mig i ordning så man hinner med bussen, annars blir väll Razzle sur kan jag tro.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0