hemtenta

Att skriva hemtenta från 4 på eftermiddagen till halv 2 på morgonen är fan ingen hit, men jag är otroligt stolt över mig själv att jag gjorde det för det gjorde att jag kunde sova nu på morgonen och att jag enbart behöver korrekturläsa och sålla text. Känns bra ändå :) fått feedback också av tre fina människor som tar sig tid och vill hjälpa, guldvärt!
Idag är jag extremt trött i kroppen efter allt sittande och skrivande igår.. hemtentan ska lämnas in senast kl 17 både på HLK och på internet så jag måste köra sista rycket nu, SEN ska jag vara otroligt stolt över mig själv att jag skrivit en hemtenta på 1.5-2 dagar och ta en väldigt efterlängtad helg efter denna långa veckan! Halleleluja :D känns som att helgen blir awesome.

Dax att fortsätta!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0