Grab somebody sexy tell ém ey

Var effektiv igår med tvätt och plugg, så nu ligger jag t.om före min pluggplanering, katsching!
Jäklar vad tvätt det var.. blir la så när man inte tvättat på ett par veckor.
Idag var det tandis som sagt och det gick bra. Sen mötte jag upp mr. Palmgren och letade presenter, gick la sådär ;) men vi hoppas Jockesmockepocke blir nöjd iaf!   Idag är jag de piggaste jag varit på ett tag nu och det är ganska awesome, en helt ny värld finns utanför dörren :D
Nu är jag hemma igen och ska ta tag i städningen.. kan inte skjuta upp det längre för det ser ut som kriget och det är dax att städa bort de sista bacillerna så jag kan bli helt frisk ngn gång.
Har nästan fått tillbaka min röst nu, jag kan fortfarande inte skratta men man hör iaf vad jag säger utan att jag behöver anstränga mig, det gillar starkt! 1.5 vecka utan röst är ingen hit, så hoppas på att jag är helkry i rösten till helgen, :)

Nehe, städa var det ja och sen plugga det sista inför torsdag! Gillar att vara tillbaka efter vfu:n nu, snart börjar de awesome nattrutinerna igen och jag bara fullkomligt älskar det :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0