fallen ängel

Hade det mysigt hemma hos Lejlis igår med 3 koppar tee, minuten, let's dance och big brother och en hel del prat. :) vissa saker man pratar om är väldigt intressanta och det gillar jag!
När jag kom hem läste jag boken Fallen ängel, en väldigt bra bok som jag tänkte att jag skulle fortsätta med en stund faktiskt!   Somnade väldigt gott med konstiga drömmar om vissa personer, hela mig.
Idag blir jag bjuden på middag igen av Mr. Söder, korv stroganoff den här gången, GOTT!! :) bra att ha en kock i närheten.   Sen umgås jag med Rasmus, Robert och ev Jocke också ikväll och myser runt. Behöver en sån dag med grabbar känner jag efter denna veckan, så kommer bli awesome!

Nu ska jag duscha och sen läsa :) gillar när man avslutat en kurs och har hela helgen fri och inte behöver göra någonting alls!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0