euphoria

Fiiiint häng med melodifestivalsfinal med världens sexigaste man i rutan och 3 fina grabbar bredvid mig. :)
sen en missad buss med en promenad till kåren med finaste Robert och sen kåren för hela slanten. Många delar på den kvällen är minnesvärda utan tvekan och ganska fina och alla jag träffade på skrattade åt min röst, Virre, Linn, Fisken, Pohl.. alla! Efter mkt om och men kom vi hem och somnade sedan efter lite snack.
Idag mår jag pecka.. verkligen pecka. Jag är så satans jäkla sjuk.. feber, en hals som vill döda mig, yrhet och en massa hostande.  Så här har jag inte mått på flera flera år och nu har jag inte ens en mamma eller måmå som kan ta hand om mig.. det suger då jag hade behövt en kram.

Jag är nu själv igen då växjövännerna har åkt hem, helgen blev verkligen inte som jag tänkt mig då karma´s bitch men jag tycker iaf att det var skönt att dem var här. Även om det kanske inte verkade så alla timmarna på dygnen då jag mått kasst.. men jag tyckte om att ha dem här. :) har saknat att umgås med dem på ett naturligt sätt.
Idag ska jag göra så lite som möjligt, äta glass och ligga i soffan respektive sängen och försöka vara så still och lugn som möjligt.  Imorgon sjukanmäler jag mig från vfu:n och sen får vi se hur det blir resten av veckan. Det suger men jag kan inte undervisa eller sitta i skolan med denna rösten, halsen och kroppen. Synd på att det är sista veckan och sista gångerna jag träffar klasserna..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0