weekend

Somnade inte förrän 4 imorse, det var extremt längesen jag hade en sån natt. Läste gamla sms innan jag somnade och började tänka på vilken dålig kompis jag är ibland och att jag varit dålig på att hålla fast vid vissa människor, människor som betydde och fortfarande betyder otroligt mkt. Tråkigt..

Plugg i skolan 12-15, känns som det mesta sitter nu så det ska bara bli en sista genomgång nu innan dusch.
Har dessutom hunnit bli extremt euforisk flera ggr om idag då jag och Robert fick ett ryck och kollat weekend resor, malta eller rom ligger uppe för diskussion just nu. Hade varit riktigt riktigt awesome! Att dra en helg i slutet på juni, början av juli :)  åh awesome.  Jag kan åka typ vart som helst men Rom har jag alltid velat och Malta hade varit skoj också.  Mest suttit och dött åt alla bilder, alla priser och hur pass mkt värt det hade varit att åka ett par dagar. Den euforin!

Tenta imorgon, 8-10.. KILL ME!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0