Båtsmannen

Mysig middag igår med bra människor på Båtsmannen, firande av Simone som fyllde 21! Jag lärde mig också under kvällen att människor faktiskt kan mogna och förändras lite grann om dem vill, fantastiskt om ni frågar mig! Det är en ofantlig bit kvar men bilder börjar i myrsteg ändras efter dem här två veckorna, det är faktiskt guldvärt!
Och hur jag älskar att träffa Martin så mkt som jag ändå har gjort nu, mer än vad jag gjort på 2 år.. jag måste lära mig att hålla kvar det året runt, bara måste!

Efter middag drog jag hem, jag var ofantligt osocial och behövde få vara själv vilket var bra eftersom mitt meltdown kom sen, vilket förra inlägget antyder. Det var inte direkt oväntat, efter att ha haft ca 2-3 månader då allting varit hur bra som helst så var det bara en tidsfråga, särskilt efter de senaste dagarna och veckorna då allting flutit på fel fritt.
Idag mår jag betydligt mkt bättre och är lugnare till sinnet. Haft en hemmadag då jag hade huvudvärk när jag vaknade, sov otroligt länge idag. Längre än på flera veckor. Imorgon träffar jag pappa en stund, första gången sen jul så dax nu kan man ju kanske säga. :p haha. Hoppas på mysig stund med honom! Sen har jag ett inbokat samtal med Robert innan en ev bio med Johanna,Tove, Martin och Eric. Bra skit!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0