snowwhite and the huntsman

Fredagen avslutades med middag och fotboll hemma hos Johanna med några vänner, gott att få träffa Simons föräldrar också hemma hos honom. De är nog de snällaste människorna jag känner! :)
Igår fixade jag med sommarkursen och sen åt jag middag med Carro på Koh thai och därefter bio med henne och Simone, Snowwhite and the huntsman. Bra film!  Idag har jag varit och skjutit mina skor med hagelbössa, eller inte jag utan mamma. Fråga inte varför för jag har ingenaning..  Sen moheda och så med mamma och moster, allt för att få köra bil ;)
Nu ikväll blir det bara lugnt, packa bilen och sen bara slappa. är så fruktansvärt tröttt av ngn konstig anledning..
Imorgon tar jag en liten dagstripp till Jönköping på ett par timmar för att lämna av min sprit i min lägenhet och mat och grejer, tar Sächie med mig så jag får sällskap! :)   hoppas och tror att den här veckan blir lugn, fredag blir det midsommar i Kalmar iaf! Blir nog bara bra :))

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0