sista kårenkvällen

Bra kväll igår med sista kårenkvällen inför sommaren, folk som drog i en till höger och vänster, man fick inte sitta ner i två sekunder. galet!  Bra kväll som avslutades hemma hos Robert som vanligt med mat, prat, skratt och privat show! dööör :)  gillar att en komplimang dök upp helt plötsligt också om min röst, jo man tackar ja!  Tydligen har jag dejt till vårbalen också, haha fina fina favvovän! :)   "Har Rasmus paxat dig? " " neee..." " men då gör jag det! "
haha :D
skickade dock ett sms igår som jag inte skulle gjort, varför skrev jag så för? Det fanns ingen anledning.. nåja, man lär sig av sina misstag så man ska inte ångra dem!

somnade 5 imorse och sovit typ hela dagen, gött med sommarlov!  spelar lite kort, uno och cluedo med grabbarna och såg nu "Journey to the mysterious island" med Josh Hutcherson, helt ok film men den första var bättre! ( Journey to the center of the earth).  Tänkte lägga mig i min säng nu och läsa en stund och njuta av de sista dagarna i min lägenhet, åker hem till växjö med början på nästa vecka och blir där i 2-3 veckor!  Har en helg uppbokad med vänner innan jag åker hem dock, passar mig perfekt! :)

PUSS
dör på ögongodiset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0