please say I'm pretty

Sovit extremt mkt de senaste dagarna med ett snitt på 10 timmar/natt, riktigt skönt och ngt som jag verkligen har behövt. :)  Har pluggat ett antal timmar idag och föreberett mina hemtentor. Imorgon kommer jag att börja skriva om allt går rätt till och få till lite salstentaplugg också. Ska dessutom laga köttgryta imorgon med en massa svamp och senap i och tvätta och ev städa också om jag har tid och lust.

Idag är en ganska tråkig dag faktiskt men jag har iaf pratat en snabbis med pappa som fyller 46 år idag. Grattis till honom! Tycker det är så otroligt skönt att vi har fått ett väldigt stabil och bra relation nu när mina föräldrar har skiljt sig och att vi kan prata med varandra och att pappa faktiskt frågar hur det är med saker och ting, vad jag gör och så vidare. Ngt som aldrig hände innan och det är skönt att veta att pappa finns bara ett telefonsamtal bort. :) vi var inte direkt duktiga på att prata innan, men det är betydligt mkt bättre nu, tack och lov!  Gillar när det kommer ngt bra ur ngt tråkigt!  " Inget ont som inte har ngt gott med sig" :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0