picknick

Hej! Dagarna har rusat förbi sen jag bloggade sist, sjukt. I tisdags tog jag det bara lugnt och pluggade och så vidare. I onsdags lunchade jag med världens bästa Tove och pratade massa strunt om midsommar och liknande och sedan var jag chaufför åt mamma på kvällen. Åkte upp till underbaraste Martin en stund och pratade, den killen är ngt alldeles extra och det är synd att vi inte ses så ofta längre, vi behöver varandra!  Att få ngr timmar med honom på kvällen var oslagbart :) 
Igår så hängde jag med Johanna på eftermiddag nere vid Växjösjön med en massa prat i solen, åh perfa! Vi letade även present till Simone som fyller år idag. Sen åkte vi hem och myste hos Johanna innan vi skulle ha picknick med Tove och hennes pojkvän ute vid Kronobergs slottssruin, så himla vackert där ute så det är inte sant! . :) Spenderade sedan natten med gossipgirl och sovandes mellan två av de finaste tjejerna i världen, åh kvällen var bäst helt klart!  Synundersökning igår också och jag blir tokig.. det har ändrat sig lite men inte direkt tillräckligt, ska prova ny styrka på linserna och sedan ev ändra glasögonen också men det är linserna som är värst. Jäkla brytningsfel som växer hela tiden.. i båda ögonen med. Men höger verkar vara värre än vänstern.. 
 
Idag har jag hängt i solen på förmiddagen med finaste Johanna, stekning på studsmattan i bikini med bra musik. Toppen! Älskade att vara i Gemla ett par timmar och hänga, vi gick sen till stenbandet och elljusspåret en människa och skogen där jag fick en massa massa flashbacks, saknar att bo nära skogen så jag kan dö. Elljusspåret är ju en klass för sig också!  Hängt med Johanna hela dagen fram till för drygt en halvtimme sen, är hemma och vänder en stund, powernapar och pausar innan det är dax för födelsedagsmiddag för Simone med en massa människor, sen får vi la se vad som händer efter det. Är inte direkt sugen på alkohol sen helgen kan jag ju inte påstå.  
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0