längtan

När man längtar hem så pass mkt och saknar sig vanliga liv så pass mkt att du inte kan tänka på någonting annat och skålen bara rinner över och tårarna fortsätter och trilla och du inte kan tänka på annat.. den känslan suger.
2.5 vecka är alldeles för länge för mig i Växjö, irritationen som fanns innan jag flyttade till Jönköping kommer tillbaka bitvis på struntsaker och det är oerhört frustrerande. 6 dagar kvar innan jag är tillbaka i Jönköping och får vara själv igen och bara vara utan att man behöver ta hänsyn till någon annan än sig själv, 6 dagar innan jag får träffa de två finaste människorna i min värld, gud vad jag saknar dem ikväll. Så mkt att det gör ont..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0