konstiga drömmar

2.5 timmes telefonsamtal igår som vanligt, gillar att man håller på vanor och rutiner ;)  
Prat med mamma sen en stund om saker som jag blir lite frustrerad på, bra skit. 
Somnade gott och drömde konstiga drömmar om att Carro gifte sig och att jag tvingades ha en rosa tärnklänning på mig xD jag som verkligen hatar rosa. haha.  Drömde dessutom om lisebergsbanan på liseberg och att jag inte kunde stänga bugeln och att jag började storlipa för att jag tvingades åka utan att sitta fast.. inte ok :p  
 
Idag ska jag läsa lite till sommarkursen trots att jag saknar en av böckerna fortfarande till uppgiften som ska in senast på söndag, jäkla bokus. Blir idiot!  Men jag hoppas dem löser det dem närmaste dagarna.  
Sen träffar jag ev Johanna ikväll och pratar om lite grejer. :) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0