klapp på axeln

Jag har ikväll inom loppet av 5 timmar skrivit all text till min ena hemtenta!! Hur bra är inte jag då!? :)  Är faktiskt nästan lite stolt över mig själv.. har gått i sisådär 1.5-2 veckor som katt runt het gröt och inte fått tummen ur röva och börjat men nu jäklar ikväll så rasslade det till! Mest för att jag kände mig lite tvungen och lite också för att jag skulle känna mig stressad också inför salstentan på tisdag och inför nästa hemtenta på fredag.

Klappar mig själv på axeln och trots att jag har 502 ord på den ena och 510 på den andra innan jag korrekturläst när max var 500 per uppgift så känner jag mig nöjd för ikväll och tar korrekturläsningen imorgon!
Dock har jag inte tentapluggat något idag och det är en miss, men det ska jag ändå göra hela dagen imorgon så det går jämt ut! :)  åååh bra Sara att du hade självdisciplinen att skriva ikväll!  Tack och lov.

Nu ska jag och mitt huvud lägga oss i sängen och läsa en smula, imorgon pluggar vi vidare. Mot oändligheten OCH VIDARE :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0