Jag har det bra mitt liv rullar på

Mysig middag hos moster igår kväll med god mat och prat, spenderade sedan kvällen hemma för första gången egentligen sen jag kom hit för ca en vecka sen, välbehövligt! 
Ïdag har jag pluggat till min sommarkurs och bestämt grejer till hemtentan, har dessutom börjat spåna på ett ämne till C-uppsatsen i engelska i höst, när man får ideer är det bäst att skriva ner dem :) 
Kvällen blir fortsatt lugn med tid för mig själv tillsammans med mamma, skönt! 
Allting är bara bra annars, jag trivs otroligt bra i mammas lägenhet, solen skiner och midsommar på fredag, awesome!   Saknar Jönköping dock en hel del, eller snarare väldigt mkt. Saknar Robert och Rasmus ngt sjukt.. nog för att jag visste att jag skulle göra det men inte på det här viset. :p Det visar mest bara hur pass beroende jag är av deras sällskap och att umgås tillsammans med dem.  Fina fina grabbar <3 
 
Snart middag också, kräftsoppa. (y) 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0