Götebåååg

Bra dag i Göteborg i söndags, regnet var med oss men det gjorde att det var korta köer :) det duggade mest iaf och det kan man leva med!  Mathelda fick bli dagens uttryck ;)  uppsvinget var som vanligt det bästa, blev dock satans blöt i kållorado för första gången, hej och hå!  roligt att vi pratade om vad vi saknar mest hemifrån när man bodde hemma också påväg till Nils Ericsson terminalen :p

Hemma vid halv 3, direkt in i duschen och sen krascha i sängen. Dödstrött efter att ha gått uppför backen också, vaknade med ont i hela kroppen, inte så konstigt kanske iochförsig med först flytt och sen världens längsta dag i Götet!  Därför tog jag det bara lugnt igår och packade alla väskor tills idag, åker hem till Växjö om ca 1 timme på obestämd tid för första gången.  Blir kvar där tills jag får Jönköpingsabstinens aka "egentidabstinens" aka grabbastinens :p   Planerar att vara kvar där till efter midsommar iaf, beror på hur länge jag orkar med mamma också. Just nu saknar jag henne dock extremt mkt..

Så växjö, ni får äran att ha mig hemma i ca 2-3 veckor. Hoppas det duger så folk slutar tjata ;)   Köra bil som fan ska jag göra iaf! Jajamen :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0