flyttgubbe

Bra dag igår, beslut om resor togs och och sen grillning med Rasmus, Robert, Lejla, Jessica och Viktor hemma hos Rasmus! Fotboll och mat (y) Spelade även lite spel såsom uno, chicago och "när då då", myspys!
Dör på Lejlas,Rasmus och Roberts humor också.
"Sara Partypia Tutti Jonsson" -Robert
"Partytältet? - Lejla
"Ruterfittan" - Rasmus om ruterdam
"Min första dotter ska heta Mathelda, inte Mathilda utan Mathelda." - Robert.
"Jag blir din bitch på söndag, då blir jag en TB. " - Rasmus
"TB? " - Sara
"Jaaa.. Tuttis bitch" - Rasmus
dööööör! :) haha

Somnade sent inatt och har sovit väldigt oroligt, hjälpt Sannis att flytta idag och lekt flyttgubbe, hon kommer få det finfint i sina nya lägenhet och med gång avstånd för mig när det är fint väder, hur bra? :D toppen!
Sannes familj är ju världens roligaste med, hennes pappa är awesome och att träffa hennes mamma, storebror och hans storebrors sambo/flickvän/fästmö var trevligt!   Nu är jag precis hemkommen och planerar att parkera mig i soffan resten av dagen, är grymt trött!

Imorgon tar jag och grabbarna en tripp till Götebååg och blir lite småbarn och åker karuseller, hoppas det inte regnar bara! :)  8.40 går bussen från juneporten och innan det ska man ha ringansvaret och ringa och väcka folk, heja vilket uppdrag!   Men det blir awesome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0