favvoväder

Tog mig själv i kragen och följde med Robert till HLK ett par timmar och pluggade i eftermiddags, 3 timmars iaf  hyfsat effektiv tid då jag börjat strukturera båda hemtentorna och skrivit ner viktiga begrepp. Braaaa!
Vädret idag är awesome, älskar regnet och blåsten och att det är ett sånt mysigt tee och bokväder. :) då blir jag glad i kroppen! :)
Myser lite framför lets dance förtillfället, Anton Hysen, ho vilket man! Varför är killarna som är gay snygga?!? Stort mysterium..

Blir så oerhört glad i hjärtat också när pappa tänker på en och lägger upp en massa musik till en på fb och kollar runt på gamla akademinbilder och kommenterar :) haha. Han är fin lilla pappa och gud vad jag saknar honom!
Det är inte ofta pappa erkänner vad han tycker och tänker om en eller ger en komplimanger så när han ger dem till en så suger man i sig dem som en svamp, fina pappi. <3

nee, nu tänker jag unna mig och plicka fram chipsen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0