Cato

Fick sällskap vid 10tiden igår av två glada grabbar som kom och spelade Chicago och Uno, kort är awesome :)
hade svårt att sova sen, ville inte sluta läsa. Har börjat läsa en bok utspelar sig i Växjö och på min gamla gymnasieskola Katedral. Himla underhållande att veta precis var på skolan och var i Växjö dem befinner sig och det är himla knäppt på ett sätt..  Får se hur den boken slutar :)

Idag har jag gjort köttgryta och städat, allt för att slippa plugga ;p känner ingen det från förra våren då jag vid den här tiden bara stängde av totalt och åkte hem till växjö på studenter och hanterade allt kaos med mamma och pappa.  Men nu har jag åtminstone börjat att skriva på en av hemtentorna och har för avsikt att vara i princip klar med den ikväll/inatt så att jag bara har en salstenta och en hemtenta kvar sen denna veckan så jag kan fokusera på sommar, växjö och sommarkursen sen.  Hemtentan är ju bara 2 uppgifter på 500 ord var och det är vardagsmat i engelskakurserna så det ska gå :) Hoppas att bli någolunda klar idag iaf. Med en kopp "summerpunch" bredvid mig och bra musik så bör det gå som tåget.

Imorgon blir det plugg på HLK inför salstentan med fina vänner, har en bra vecka att se framemot med sista skolgrejerna, sista kårenkvällen och sen träffa vänner innan sommaren, hjälpa Sannis att flytta och sen ev lite andra smågrejer som jag håller hemligt och öppet så länge :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0