1 år på dalvik

Bra dag igår, pluggade och läste sen ut den sista boken i en serie. Inte ok att det är slut och en och annan tår trillade.. men men, bra serie iaf :) sen blev det kortspel och juniorjepardy med grabbarna OCH JAG VANN EN OMGÅNG KORT FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TYP 20 RUNDOR!! :D den lyckan.. sjukt. Nästan så man blev gråtfärdig. :p haha.  Juniorjepardy var gamla minnen på det också, Robert har ju världens roligaste min när han försöker koncentrera sig och vara seriös också, doog!

Idag har jag bott på Dalvik i ett helt år.. den är riktigt sjuk! Med fina grannar och enkelheten i att bo själv så är det klart att man trivs som fisken i vattnet och jag lär bli kvar här ett ganska bra tag till om jag får bestämma :) ett helt år.. sjukt. Det betyder också att andra saker snart är uppe i ett helt år och det känns oroväckande men det löser sig det också :)
Mammi och jag åker ngnstans v. 30-31, vi har inte bestämt vart men vi har spikat att vi ska åka ngnstans, hur bra känns inte det då? Så för första gången sen 2004 åker jag utomlands till sooooolen :) det är awesome!
Nu ska jag plugga lite powerpoints och försöka komma igång med en av hemtentorna,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0