The woman in black

Spenderade dagen ensam igår vilket var himla skönt. Såg även "The woman in black", en skräck/thriller om ett konstigt hus med Daniel Radcliffe i huvudrollen. Jag blir aldrig rädd av skräckfilmer, men ÄNTLIGEN blev jag rädd utav den trots att jag hade höga förväntningar, bra film! Tvingades tända en lampa efter 20 minuter, det säger en heldel :p haha

Somnade sent dock efter att ha läst en del, inte ok! Men men. Vädret är inte så kul, inte varit det en enda dag sen jag kom hit. Kan ju säga att jag längtar tills vi ska ut och resa så jag kan få se lite sol och njuta av att vara tillsammans med moster och mamma!

Beger mig om en stund på lunchdejt tillsammans med Rasmus på Chili-Thai med buffe. Gott!
Sen mååste jag verkligen plugga idag, vill inte men måste.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0