Stockholm

Tidigt i fredagsmorse var det dax för min första tur till Stockholm, vi hade världens tur med vädret som sprack upp allteftersom!  Det var helt klart en upplevelse att åka iväg med ngn så och spendera nästan 48 timmar i sträck med ngn som man faktiskt inte känt så länge ändå :p  men det funkade hur bra som helst och är det ngn som jag hade klarat det med så är det helt klart Robert!  
Med erfarenheter, bilder, uttryck och minnen i bagaget var det otroligt skönt att komma hem igår morse efter 2 händelserika dagar. Somnade som världens stock och sov större delen av dagen. 
Men det var helt klart en väldigt finfin, bra och rolig resa och det var skönt att bara komma hemifrån allt i 2 dagar och vi hann med massor ; 
 
* Stadsvandring till hotellet
* skämde ut mig mitt i stan när det började åska, heja mig. Skydda huvudet är viktigt, haha! 
* Pizza hut 
* Gröna Lund 
* Få visa leg på Grönan trots att jag är 5 månader äldre än Robert som slapp vid köp av öl. 
* Hinna bli livrädd i Extreme 
* Ätit en fine-dining middag med vittvin på en mysig restaurang
* Skrattat så jag fick ont i magen åt Kiwi, Har du alltid drömt om en vältrimmad pussi och Pussi med lock
*Sovit tryggt på hotell och skrattat åt folk som pratar i sömnen xD  "Jag behöver 5 kr till..." 
* Kollat stan + sett slottet. 
* Gått igenom gamla stan 
* Kollat på folk och gett dem "röster" 
* Pratat 4 timmar i sträck 
 
och en massa massa annat som jag säkert glömt på vägen :p  men det var en väldigt bra resa och jag känner mig superduperglad över att vi åkte dit. :)  att åka till Stockholm för första gången var en upplevelse och sällskapet var ju helt klart awesome! :) 
 
Har varit extremt seg sen jag kom hem igår morse och har inte riktigt vaknat till till hundra procent men ska försöka plugga till sommarkursen idag för det behöver jag, fixat med Telia idag inför resan till Turkiet idag också. Handla står väll härnäst på schemat för idag tror jag. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0