someone like you

I måndags kom grabbarna och störde mig i mitt pluggande sen för kortspel, inte mig emot! Vi hade en del att berätta för Rasmus om våran Stockholmsresa. :)
Igår tog jag det lugnt med tvätt, plugg och sen faddergruppsmöte med glass, planering och en massa annat prat. Mest för att förbereda inspark och för att bonda och lära känna varandra, himla trevligt. :) det kommer bli awesome! Känns bara bra med gruppen :)

Idag har jag sprungit en miljonärenden till ur&pen, apoteket, banken, forex och sen städat och pluggat. Har bara packning och mer plugg kvar att göra imorgon kvar innan jag imorgonkväll åker till Växjö för en kort visit. På lördag styr jag, mamma och moster kosan till Side i Turkiet för 2 veckors avkoppling och sol! Min kropp behöver sol :) gått och blivit lite förkyld också nu såhär lagom till resan, är jag förvånad? Knappast, var sjuk sist vi var i turkiet med hals och näsa och grejer så varför bryta en tradition? ;)

Nu ska jag laga kvällsmat, packa och sen gotta ner mig med klassikern "Hook". :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0