Resa

Herregud vad jag flänger denna sommaren, inte klokt! Inte nog med att jag flängde till Växjö i 3.5 vecka + Kalmar inräknat där och inte nog med att jag ska till Turkiet om lite drygt 1.5 vecka, nu ska jag dessutom ta mig en tripp till Stockholm fredag-lördag! Aldrig varit i Stockholm så det ska bli kul :) gött med swebus som verkligen kör överallt man ens kan tänkas åka. stort +!

Så hoppas på fint väder, iaf inget regn dem dagarna från tidig morgon till sen kväll :) Robert följer med som sällskap och som guide, känns tryggt! Aldrig rest ngnstans med ngn där jag inte har varit innan och har kontroll ( vilket iochförsig är ett + och bra för mitt kontrollbehov) men det är la dax att klippa navelsträngen från mig själv, mina föräldrar och mina trygghetszoner Växjö, Jönköping och Göteborg, ;) Våga lämna Dalvik!

Nu måste jag plugga, inte hunnit det idag än då det varit fix med hotel och buss och grejer.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0