Provar igen

Provar igen då texten i förra inlägget ej kom med..orkar inte skriva lika mkt som innan så säger bara att jag mår bra här i värmen i alanya och har 6 dagar kvar här, helt sjukt vad mkt tid!  Stadstur, helkroppsmassage, två olika stränder, poolhäng, dridrinkar och en massa skratt är lite av vad vi har sysslat med hittills förutom en massa shopping hela kvällarna och goda middagar :) vi har 35-39 grader varmt varje dag och 25 grader i havet, grymt härligt!  Längtar hem en del dock och till vardagen, blir lätt rastlös när jag är iväg ibland och har blivit det en del här men jag måste lära mig att slappna av också och låta andra sköta saker och ting.. Iaf enligt moster och massören som knäckte min svank/svanskot och ryggrad. Tydligen har jag fel på bla lymfkörtlarna som beror på stress och hela ryggen och nacken är
Spänd pga stress och fortfarande efter skadan 2006-2007.
 
Men jag har det bra här men ser framemot att komma hem också även om det innebär ännu ett flygplan, saknar pappa här nere, känns konstigt med solsemester utan honom men det är ännu en sak efter skilsmässan att vänja sig vid även om man inte vill. 
 
PUSS
 
 
 
Men jag har det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0