marry fucking kill

Hade en världsbra dag igår med heldag med Jönköpings finaste killar, häng med Robert och Rasmus på eftermiddagen med Dartspelande, kortspelande och tjötande. :) Sen drog Rasmus hem och jag och Robert käkade mat och öppnade vinflaskor och mös runt med musik, prat och en massa skratt, perfekt! Vid 12tiden joinade Jockepockesmocke oss full som en kastrull xD haha. Det är nog bland det roligaste jag sett på länge med en Jocke som hade svårt att stå på benen och var väldigt osammanhängande och sa roliga saker, gud vad jag skrattade!

Sen drog vi hem till mig, öppnade vodka och likör flaska och kollade på bilder, videoklipp och lekte en massa "marry fucking kill" till halv 4 på morgonen! Det roligaste jag hört på länge är heeeelt klart " Barbamamma har ju sina former" ( Jocke) och " Jag hade satt på Celeste" ( Robert ) dooooog! Har skratt för ett helt år nu pga Jocke :) marry fucking kill kan vara väldigt underhållande emellanåt kan man ju säga ;p haha.

Vid 4 somnade jag in väldigt gott, var ett antal veckor sen jag var uppe så länge och känner att mina rutiner redan är fuckade, dem var ändå ok/bra innan men nu är dem ju rökta med att vara uppe länge och att sova till kl 2.. men men, det är ju sommar. :) nätterna är ju pluggnätter oftast ändå! Idag ska jag bara ta det lugnt i min soffa och min säng, inte haft en sån dag sen jag kom hem så nu har jag lovat mig själv att ha en sån dag bara för mig själv och njuta utav det.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0